Clicks & Bricks, EK 2024 in Duitsland en meer!
...
2024
...
2023
2023 was een geweldig jaar. Voetbalshop.nl en be groeien onverminderd door. Steeds meer worden de online clicks en bricks van de inmiddels 21 winkels gecombineerd.
2022
We starten dit jaar met een fantastisch project. Een verhuizing van ons hoofdkantoor en logistieke operatie naar Utrecht. De extra vierkante meters zijn hard nodig en bieden ruimte om nog verder te groeien.
2021
Het jaar 2021 stond in teken van het dealen met de Corona effecten. Desondanks zijn er nieuwe winkels geopend en werd exponentiele online groei bewerkstelligd. Flexibiliteit en veerkracht zit in het DNA van Badge.
2020
Vanwege Corona wordt Euro 2020 verplaatst naar 2021. Badge Teamwear is grootste leverancier van voetbalclubs in Nederland met 50+ voetbalclubs. Én Badge Retail BV start in de Nederlandse winkelstraat met 15 échte voetbalshop.nl winkels.
2019
Badge, Nike en de voetbal bond van Curaçao sluiten een unieke en exclusieve overeenkomst voor de introductie van het tenue van de national ploeg.
2018
Oranje ontbreekt op WK in Rusland maar Badge & Belgie blijken een succesvolle combinatie. Via de samenwerking tussen de Belgische bond, Adidas en Badge verovert Voetbalshop.be de Vlaamse markt.
2017
Badge sluit een overeenkomst met de Belgische voetbalbond & Adidas voor het exploiteren van de officiële webshop.
2016
Roland Heerkens, oprichter van de Badge groep, vertrekt voor een sabbatical van 2 jaar voor het schrijven van een boek onder de titel “randzaken als hoofdzaak” (bol.com).
2015
Badge introduceert een nieuwe divisie onder de naam “Badge Teamwear” voor het in de markt zetten van Nike & Adidas Teamwear naar amateurclubs in de Benelux.
2014
Badge verzorgt voor de KNVB de officiële producten voor het wederom succesvolle WK in Brazilië. Bas Perik volgt Roland Heerkens op als CEO van The Badge Company. Heerkens blijft aan als commercieel directeur.
2013
Badge Holding verkoop 61 % van de aandelen van The Badge Company BV (inclusief Voetbalshop ™ & fanshop(™) aan Top investment.
2012
Badge bestaat 35 jaar en is verzorgt de merchandising in Nederland voor Euro 2012 in Polen & Ukraine en verzorgt voor het laatst de merchandising van het songfestival in Baku.
2011
Badge neemt, na de exploitatie van de KNVBshop.nl ook de exploitatie van de Feyenoord en PSV webshop op zich.
2010
Badge verzorgt in Europa de merchandising van de inauguration of Obama. In Zuid Africa is Oranje succesvol en verzorgt Badge in Nederland Badge de merchandising van het WK.
2009
Badge verzorgt de merchandising van het Eurovision Songcontest in Moscow, en introduceert met Voetbalshop ™ als allereerste webshop voetbalschoenen online.
2008
Badge verzorgt de merchandising ter ere van 100 jaar Feyenoord. Voetbalshop.nl gaat na fanshop.nl en fanshop.be live in Nederland en Voetbalshop.be in België. Euro 2008.
2007
NFL Europe speelt de laatste finale van de World League in een uitverkocht Frankfurt stadion waarna de NFL de league een dag later sluit.
2006
Badge verzorgt onder licentie van de KNVB & FIFA de merchandising van de World Cup in Duitsland.
2005
Badge verzorgt de merchandising voor het Eurovision Song Contest in Kiev. Tevens draagt Badge zijn steentje bij met een unieke trofee in nagedachtenis van David Di Tommaso, een speler van FC Utrecht die dit jaar in zijn slaap overleed.
2004
Badge gaat, op verzoek van T.E.A.M., een samenwerking aan met de European Broadcasting Union voor de merchandising van het Eurovision Songcontest en is EURO 2004 licentiehouder.
2003
Badge verlengt als official supplier de samenwerking met de UEFA Champions League voor de levering van merchandising, promotionele producten en producten voor de organisatie van wedstrijden.
2002
Mister Badge BV wordt “Badge Promotions BV” en verzorgt op verzoek van de UEFA de merchandising van de UEFA Cupfinale in Sevilla tussen Porto & Celtic.
2001
Badge gaat , op verzoek van T.E.A.M. een samenwerking aan met de European Broadcasting Union voor de merchandising van het Eurovision Songcontest welke Badge tot 2014 zal verzorgen.
2000
Badge is grote licentiehouder van Euro2000 en vergroot de Frame of Fame collectie uit met namen als Bergkamp, Kluivert en Michels. Hiernaast verzorgt Pro Badge de merchandise voor de populaire tv serie Big Brother.
1999
Badge Direct introduceert in aanloop naar Euro2000 het Frame of Fame. Een collectie persoonlijk gesigneerde litho's van o.a. bondscoach Frank Rijkaard.
1998
Badge is een van de licentiehouders van het WK in Frankrijk en richt Badge Direct op voor marketing en e-commerce activiteiten. Niet veel later wordt Fanshop.com gelanceerd.
1997
Badge ontwerpt en levert de exclusieve ArenA award welke werd uitgereikt aan grootheden als Mick Jagger, Pavarotti, Michael Jackson en Tina Turner.
1996
Badge is een van de grootste licentiehouders van Euro '96 en verzorgt dit jaar de merchandise bij de opening van de ArenA met een unieke samenwerking met Herman Brood. The Badge Company wordt opgericht voor B2C activiteiten evenals Badger Textile en World of Cups.
1995
Badge wordt aangetrokken als official supplier van de in 1992 geformeerde UEFA Champions League en ontwerpt en produceert o.a. van de nieuwe ronde UEFA Champions league Badge.
1994
Het hoofdkantoor is volledig opnieuw opgebouwd na de brand in 1993 en Pro Badge Eurocap sponsored de German Open Golf.
1993
Het hoofdkantoor van Badge wordt volledig verwoest door een brand, wat het bedrijf in Nederland, Duitsland en Engeland ernstig in de problemen brengt.
1992
Badge groeit door en verkoopt zeer succesvol merchandise van de populaire serie Beverly Hills 90210.
1991
Pro Badge verkoopt merchandise in ht Olympisch stadion van Berlijn tijdens de American Bowl. Badge is verantwoordelijk voor de merchandise van de nieuwe World League (American Football) en het Badge Icehockey team wordt kampioen van Nederland.
1989
Pro Badge tekent een licentie overeenkomst met Warner voor de Europese merchandising licentie van de kaskraker Batman.
1988
Pro Badge is licentiehouder voor het European Championship Football.
1987
Badge is wederom leverancier voor de American Bowl in Wembley Stadium en haalt een NHL contract binnen.
1986
Drukke tijden met de oprichting van Pro Badge (merchandise groothandel), een MBL contract en optreden als leverancier van de eerste American Bowl in Londen en Euro Bowl in Amsterdam.
1984
Badge is de eerste Europese licentiehouder van de NFL, the American Football League.
1983
Caps zijn inmiddels volledig geaccepteerd in Europa en Badge verkoopt er miljoenen via distributeurs in heel Europa. Tevens is Badge officieel producent voor de Sarajevo Olympic Wintergames.
1982
Badge produceert de officiele button badges voor de blockbuster film E.T.
1981
Badge is officieel souvenir leverancier voor de bruiloft van Charles & Diana.
1980
Introductie van de Amerikaanse baseball cap in Europa onder het merk Eurocap.
1979
Mister Badge (voormalig Badge A Minit) behaalt mijlpaal van 10 miljoen buttons per jaar. Snoopy, Disney, ABBA en de Smurfen vliegen over de toonbank in heel Europa.
1978
Mister Badge profiteert optimaal van het succes van Grease met de verkoop van John Travolta button badges.
1977
Oprichter Roland Heerkens introduceert, onder de naam “Mister Badge” in samenwerking met “Badge A Minit USA” de button badges in Europa.
HTML Maker